Már rég nem a nagyváros a legjobb hirdetési felület

Pedig emlékezzünk vissza, mennyi cégér, reklámtábla, molinó, reklámtapasz, óriásplakát döntött arról egykoron, hogy mi kelti fel az érdeklődésünket annyira, hogy pénzt költsünk rá. Mi lesz az, ami érdekel annyira, hogy utána is megyünk a dolognak. Mondjuk igénybe vegyünk egy szolgáltatást. Persze, a nagyvárosok még mindig úgy néznek ki ilyen szempontból, mint egykoron, de a keresobenelso.hu oldal olyasmi, aminek a puszta léte jelzi, hogy valami mára azért lényegesen megváltozott.

Hogy ma már az utcán szembejövő vizuális élmény sokadlagos (bár lehet szerepe persze, ezt ők sem tagadják). Van, aki eleve sokkal bezárkózottabb életet él, sokan kiköltöznek az agglomerációba, rendelik az ételt, ha mennek valahová, akkor a természetbe vezet az útjuk, nem a belvárosba, mert mindig otthonról dolgoznak. “Bemenni a városba” sem azt jelenti már mindenben, mint régen, és a keresobenelso.hu elmagyarázza, mi lett a legfontosabb terület a cégünk térképre rakásában. Figyelemkeltéssel, akár régi típusú reklámok nélkül, vagy azokat is egy kampány részévé téve…

Kitaláltátok, az internet a lényeg, a webes keresők pontosabban. És a weboldalunk, ami legfőbb arculati tényezőnk lehet. Erre még magamtól jöttem rá, mikor a mi oldalunknak nem volt elég kattintása, és emiatt úgy éreztem, elsikkadunk teljesen… Míg másoknál pont ez működött a legjobban. A konkurenciánknál – mert, hát persze, hogy azt figyeli az ember.

Weboldal készítés – Változtasd a látogatóidat ügyfelekké – jött szembe nemrég egy szlogen. És amit a keresobenelso.hu oldalon találtam aztán (ahová a felhívás vezetett), teljesen megváltoztatta a gondolkodásomat. És rájöttem: az életünk tényleg mindenben az internet maga lett. Mármint annyira, hogy a legnagyobb hangsúlyt egyértelműen ez kell kapja, minden más, ahogy írtam csak sokadlagos. Az ő fő területeik a weblapkészítés és a keresőoptimaliázálás. De ennek az egész világnak rengeteg-rengeteg alterületete van, melyek mind szükségesek lehetnek a sikerhez, annak eléréséhez, így fejlécükben találjuk felsorolva a “Hirdetés”, “Szövegírás”, “Grafikai tervezés” menüpontokat is. Ezek szintén önmagukban is fontos szolgáltatások tehát még mindig. Weboldal nélkül viszont nincs élet.

Grafikai tervezés alatt érthetjük például, hogy nyomtatott, vagy online kiadványokat készíttetünk önmagunk, a saját projektünk, cégünk reklámozására, megismertetésére, népszerűvé tételére. Ahogy írtam, ők is messzebbre látnak, igazából mindenfelé ellátnak, ami ezzel a területtel kapcsolatos, de a weboldal igen fontos ezek között, amik csak szóba jöhetnek. Ezért is a szlogen: Weboldal készítés – Változtasd a látogatóidat ügyfelekké! Ismerek olyan vállalkozást, aki csak a neten aktív és sikeres, de olyat, amelyik a neten egyáltalán nem próbálkozik, na olyat nem láttam mostanában.

A grafikai vonal magába foglalja még mondjuk egy feltűnő, szép, kifejező logó megtervezését (ez is lehet a weblap központi eleme), vagy bármiféle arculattervezést. Már a saját weboldalukon is sokat írnak ezekről ahhoz, hogy megértsük, jelen korban miért nem érdemes pont ezen spórolnia egy cégnek, vállalkozásnak. Mondhatnám: tilos! Főleg a konkurencián felül kerekedni a cél, nyilván, de az első benyomást is kelteni képes külsőségek manapság sem mellékesek! Pont, hogy olykor ott dől el minden, így ez egy jó mondja a kitörésnek. Akár a piac uralásának. De már az interneten kell ezt csinálni! Megjegyezhetővé kell válni, a többi cégtől elkülöníthetővé. És előrébb jutni a Google kereső találatai közt. Az arculat ezek közül egy dolog. Minden másra is ott van azonban: Weboldal készítés – Változtasd a látogatóidat ügyfelekké. Kattintsatok és olvassatok el mindent a Keresőbenelsőnél, ha be akartok futni, vagy előre akartok lépni, bármiben. Mindenképpen fussátok át, ők hogyan készítenek, vagy alakítanak jobbá egy weboldalt, milyen elsődleges célokat jelölnek meg, és meg fognak győzni, enélkül ma már biztosan nem megy! Ha pedig megvan az elhatározás, vegyétek fel velük a kapcsolatot.